Monday, January 15, 2007

Hallo hier zijn we dan!!!


Ja het werd wel weer eens tijd dat ik wat van me liet horen ,maar ja druk druk druk!!!!
Ik Arie heb dan ook wat te stellen hoor met dat zootje ongeregeld hier pffffff ja het leven van een bulleman van bijna 7 jaar gaat niet over rozen.
eerst natuurlijk onze verhuizing van Gouda naar het Brabantse platteland en toen ik eindelijk dacht weer een beetje rust te krijgen samen met mijn dames .....KOMEN ER TWEE GRIJZE BULLEPUPS HELEMAAL UIT AMERIKA hier in huis wonen.
Nou en ja dan heb je het natuurlijk helemaal druk want als echte bullekerel moest ik natuurlijk ook die twee hummels helpen opvoeden en echt geloof me dat valt niet mee.
Maar we zijn nu weer een aantal maanden verder en ook de twee belhamels weten hoe het werkt hier in huize "nooit rust"dus ik heb weer even tijd om jullie elke week verslag uit te brengen van onze belevenissen want tja onderhand is me wel duidelijk dat hier altijd wel wat gebeurd.
Dus ik ben er weer met
DE WEEK VAN ARIE

5 comments:

belinda said...

lieve aar, fijn te lezen dat je "de week van" weer op je genomen hebt..ik zal het met veel plezier lezen ;)
dikke zoen op jouw mooie snoet van belinda raymond dick kaya en jouw liefje leeloo

mariella said...

Hoi ome Arie,

Das gaaf zeg dat ik nu weer eens een keer kan zien hoe het bij jullie gaat!
Binnenkort kom ik bij jou buitenspelen hoor, ik mag hier helmaal niet de tuin in. De baas mot zonodig verbouwe.
Ik wil dan wel me zussie meebrenge hoor. Ze echt wel lief alleen soms wat druk....(ikkes denk persoonlijk ADHD...maar de DA wil niet naar me luisteren!)
Nou goed tot snel en de groeten daar !!!
Hug van je neefie Binkie

Unknown said...

Ha die broer!!

Heerlijk om weer wat van jouw belevenissen te lezen! Het zit wel in ons bloed hè, dat geschrijf!! Over een tijdje komt hopelijk ikkerts Dagboek van een Bulletje uit, dus dan kun jij ook lezen wat ikkert hier in de Betuwe zoal meemaak. Kerel, houd je haaks in het Brabantse, en tot schrijfs!!

Braais

Duubje said...

Hé Arie my man.
Wij gaan elke week uitkijken naar jouw belevenissen daar in het verre Brabant tussen al die dames en Dirk.

Dikke kus op je lekker toet van je Tante Dien, Lotteke en Sjaakerd

jacq said...

HEY vriend wat fijn dat ikkie hier, in het hoge noorden kan lezen hoe het thuis in het ouderlijkhuis gaat . ik heb het hier best na mijn zin hoor. maar mis jullie best wel .dikke knuffel voor jullie allemaal. en zie uit naar je volgende verslag . love jou all

The One And Only Baronesje Truusje

xxx